Jauniešiem (UZN)

Mācību informatīvo dienu apmeklēja 14 jaunieši. Biroja vadītāja iepazīstināja jauniešus ar biroja darbību, piedāvātajiem pakalpojumiem un mācību mērķi, norisi un ieguvumiem. Kā iedvesmas avots un labās prakses piemērs bija aicināts 2015.

Tāpat kā daudzos birojos, arī Valkā un Valmierā noslēgušās mācības jauniešu programmā. Šogad izmantojām piedāvāto iespēju mācības organizēt diviem birojiem kopā.

Oktobrī un novembrī notika Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra Liepājas nodaļas rīkotās mācības jauniešiem.

LLKC Rēzeknes nodaļā ikgadējās jauniešu mācības noslēdzās 3. novembrī ar biznesa ideju prezentēšanu un sertifikātu par mācību programmas apgūšanu izsniegšanu.

Pateicoties sadarbībai, kas izveidojusies strap Tērvetes novada pašvaldību, Augstkalnes vidusskolu un LLKC Dobeles konsultāciju biroju, jau otro reizi 3. novembrī Augstkalnē noritēja konkurss 7.-11. klašu jauniešiem “Zemes meita, Zemes dēls”.

LLKC Ludzas nodaļa oktobra beigās organizēja mācības jauniešiem, kas notika Malnavas koledžā. Jaunieši ieguva jaunas zināšanas, kontaktus, kā arī praktiski apskatījās, kā darbojas citi jaunieši laukos.

Saldus LLKC birojā ir noslēgušās ikgadējās jauniešu mācības. Kā ierasts, tās sākām ar informatīvo dienu, kurā interesi par mācībām izrādīja 16 dalībnieki. Jaunieši tika iepazīstināti ar LLKC un Saldus konsultāciju biroja darbību un piedāvātajām iespējām.

LLKC Cēsu nodaļā septembrī un oktobrī norisinājās jauniešu mācības par uzņēmējdarbību. Mācības regulāri apmeklēja 15 jaunieši, kuri mācību noslēgumā 30. oktobrī  Priekuļos iepazīstināja ar savām biznesa idejām.

LLKC Jēkabpils konsultāciju birojā noslēgušās mācības jauniešiem un biznesa plānu prezentēšana.

LLKC Aizkraukles un Ogres nodaļas septembra beigās rīkoja  informatīvo pasākumu jauniešiem uzņēmējdarbības veicināšanai, kam oktobrī sekoja piecu dienu mācības, kuru mērķis – jauniešu aktivizēšana laukos, to kompetenču attīstība un iesaistīšana lauku uzņēmējdarbības un sabiedriskās dzīves attīstī

Lapas

Subscribe to RSS - Jauniešiem (UZN)