

Šoreiz tika uzrunāti mājražotāji, kas ir vieni no aktīvākajiem, redzamākajiem novada uzņēmējiem. Vairāku mājražotāju produkti atzinīgi novērtēti pārtikas produktu kvalitātes konkursā “Novada Garša Latvija” gan šajā, gan iepriekšējos gados. Aizvien aktīvāka vietējo ražotāju dalība novērota arī akcijā “Mājas kafejnīcu dienas”, tāpat arī novada organizētajos pasākumos. Tomēr veicams regulārs un liels darbību kopums uzņēmuma atpazīstamībai, jo sekmīgu biznesa attīstību ietekmē ne vien kvalitatīvas produkcijas saražošana, bet arī citi faktori. Viens no tiem ir mārketings. Īpaši mazajiem ražotājiem tirgus konkurences apstākļos prasmīgi jāprot parādīt sevi, kļūt pamanāmiem. Tas nav tik vienkārši – vienā personā būt ražotājam, pārdevējam, dokumentācijas kārtotājam un reizē mārketinga vadītājam. Tāpēc Rēzeknes birojs šajā tikšanās reizē pasākuma programmā iekļāva jautājumu par mārketinga risinājumiem mazajiem uzņēmumiem (sociālie tīkli, zīmola vizuālā identitāte, pašprezentācija). Šīs jomas speciāliste Katrīna Bartkeviča akcentēja būtiskāko, kam jāpievērš uzmanība, lai ražotājs veiksmīgi izdarītu visu pats. Tas ir nozīmīgi, jo ārpakalpojuma ņemšana uzņēmumam rezultētos ar zināmām izmaksām.
Informācija tika sniegta arī par daudzgadu konsultāciju programmu lauksaimniecībā, precīzāk paskaidrojot, kā darbojas šis atbalsta pasākums.
Pie kafijas sarunas izvērtās lietišķas, jo, tiekoties līdzīgi domājošiem, tiek pārrunāti kopīgi interesējoši jautājumi, kā arī saņemti praktiski padomi.
Neformāli izglītojošais pasākums “Biznesa brokastis”, kas birojos tiek rīkots VKLPT aktivitāšu ietvaros, pēc būtības orientēts uz uzņēmējdarbības attīstību laukos. Dalība šādā pasākumā dod iespēju uzņēmējiem satikties, lai iedvesmotos jaunām idejām, gūtu jaunas vai papildinātu zināšanas un gūtu arī jaunus kontaktus.



