Jaunumi

Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs Valsts Kopējās lauksaimniecības politikas tīkla īstenotās aktivitātes “Saimniekošanas efektivitātes un ilgtspējas celšana” ietvaros izsludina pieteikšanos interešu grupām augkopībā un lopkopībā sekojošās tēmās un reģionos.

Šogad LLKC Balvu konsultāciju birojā tiek realizēti vairāki jauni pasākumi un pieejas modeļi, lai pulcētu lauku saimniekus papildināt savu kvalifikāciju, satikties, dalīties pieredzē un rast risinājumu efektīvākai saimniekošanai. Viens no tiem ir “Biznesa brokastis”.

Jau trešo gadu Rāmavas izstādē “Pavasaris” kā saimniekiem, tā ikvienam interesentamZemkopības ministrijas (ZM) kopstendā būs iespēja satikt nozaru ekspertus un nepastarpināti iegūt informāciju par pakalpojumiem, atbalsta programmām un citiem aktuāliem jautājumiem.

Zemnieku grupa kopā  ar LLKC Kuldīgas biroja konsultantēm 15. un 16. martā devās uz Igauniju mācīties to, kā radīt savam produktam pievienoto vērtību, un apmainīties pieredzē.

Palīdzot jaunajiem uzņēmējiem laukos attīstīties, veicināt konkurētspēju un efektivitāti, Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs (LLKC) turpina atbalsta programmu mazajiem lauku uzņēmējiem, kas ir kā jauniešu uzņēmējdarbības programmas “Laukiem būt” turpinājums.

Informatīvā izdevuma “Lauku Lapa” marta numurā atgādinām, ka sācies biznesa ideju konkurss “Laukiem būt!”

AgriVenture Finland 2025 ir pasākums, kas pulcēs galvenos lauksaimniecības nozares dalībniekus – jaunuzņēmumus un lielos uzņēmējus, korporācijas, investorus, galalietotājus, zemniekus, pētniekus, izstrādātājus – ar ilgtspējīgu pārtikas ķēdi kā kopīgu darbības motivāciju.

Bauskas novada tūrisma pakalpojuma sniedzēji 4. martā tikās ikgadējā seminārā par jomas aktualitātēm.

Bauskas novada domes 27. februāra sēdē tika apstiprināts pirmais pēc reformas jaunizveidotā Bauskas novada Uzņēmēju konsultatīvās padomes sastāvs, un tas iezīmē nozīmīgu soli ciešākā sadarbībā starp uzņēmējiem un pašvaldību.

Kā veicas lauku vides tūrisma saimniecību attīstībā, kādā veidā tiek panākta vietējās produkcijas noieta veicināšana, mārketinga projektu veidošana un tūrisma produktu prezentāciju organizēšana?

Lapas