Ne vienmēr situācijās ar klientu vai darījumu partneri ir tik vienkārši par visu vienoties. Bieži vien katras puses mērķi ir ļoti atšķirīgi, katram ir savas intereses. Kā nonākt pie kopsaucēja, pie veiksmīga situācijas vai strīdīgā jautājuma risinājuma, lai nedz viena, nedz otra puse nejustos kā zaudētājs?
Treniņa dalībnieki īsā un koncentrētā veidā gūs izpratni par darījumu pārrunu būtību un koncepciju, apgūs pamatelementus veiksmīgu pārrunu scenārijam, izstrādās pārrunu plāna paraugu, nostiprinās pārliecību par savām spējām un prasmēm.
Treniņš balstīts DiSC personiskā uzvedības stila izpratnes metodē.
Tēmas:
1. Kā mans personiskās uzvedības stils ietekmē manu pārdošanas stilu?
2. Klientu motivējoša/demotivējoša saskarsme.
3. Piemērošanās klientam, lai labāk sadarbotos.
4. Sarunu partnera motivatori.
5. Pārdošanas stratēģijas.
Dalība seminārā – BEZ MAKSAS.
Seminārs sākums: plkst.10.30
Lektors: Māra Špicberga (Personāla vadības eksperte ar 15 gadu praktisku vadības darba pieredzi. Klienti: „ELVI Latvija”, „Maxima Latvija”, „RD Electronics”, „Latvijas Balzams”, „Būvniecības ABC”, „Kurši”, „Latvijas Aptieka” u.c.)
Pieteikties: http://ejuz.lv/1903
(pieteikšanās līdz 26.februārim)
Pielikums | Izmērs |
---|---|
2018-febr-27-darbnica-partikas-razot-atbalsta-progr.pdf | 196.76 KB |