Europe Direct Informācijas centrs Daugavpilī sadarbībā ar LTRK Daugavpils nodaļu aicina apmeklēt:
Semināru „Mārketings kā biznesa izaugsmes instruments”
Laiks: 2019.gada 18.oktobrī, plkst.13:00-16.00
Vieta: Daugavpils, Lāčplēša ielā 10
Dalība maksa – bezmaksas
Dalībnieku skaits – ierobežots
Pieteikšanās: https://forms.gle/JcBAf6KZqeAAB2qh7
Seminārs mārketinga nespeciālistiem, kam jāpieņem stratēģiski lēmumi par mārketinga jautājumiem vai kam nepieciešama dziļāka klientu vajadzību un uzvedības izpratne, lai pildītu savus pienākumus.
Seminārā apskatīsim šādas galvenās tēmas:
1. Ievads mārketingā kā vadības disciplīnā
2. Stratēģiskais mārketings produktu inovācijā
3. Kā Digitālais mārketings var palīdzēt dažāda veida uzņēmumiem
4. Mārketings klienta pieredzes ceļā
Ko jūs iegūsiet?
1. Labāku izpratni par to kā mārketings var palīdzēt jūsu uzņēmuma izaugsmei.
2. Iespēju iejusties mārketinga direktora lomā veicot dažādus praktiskus uzdevumus.
3. Sarakstu ar jautājumiem, uz kādiem būtu jāatbild pirms plānot jebkādas mārketinga aktivitātes vai aktivitātes, kur nepieciešama mārketinga metožu izmantošana.
Lūgums iepriekš pieteikties līdz 17.oktobrim!
Semināru vadīs Elita Račiņa - mārketinga un pārdošanas profesionāle ar vairāk kā 20 gadu pieredzi, ko guvusi lielos un starptautiskos uzņēmumos gan finanšu, gan plaša patēriņa sektoros. Eksperte stratēģiskā, tradicionālā un digitālā mārketinga, e-komercijas un produkta/biznesa attīstības jautājumos. Elita ir nodibinājusi savu uzņēmumu Company EQ, kas piedāvā mārketinga ārpakalpojumus un konsultācijas uzņēmumiem, kas nonākuši biznesa attīstības cikla krīzē vai vēlas ieviest ko jaunu. Elita lasa lekcijas par mārketinga tēmu RSU, vada mārketinga apmācību jaunuzņēmumiem (startups), kā arī citu uzņēmumu auditorijām. Šobrīd Elita darbojas gan Latvijā, gan ārzemēs, palīdzot gan nelieliem, gan plaši atpazīstamiem starptautiskiem uzņēmumiem.
Seminārs saņēmis finansējumu no Eiropas Savienības