Latgales uzņēmumi, kā arī pilsētas un pašvaldības, tiek aicināti pieteikties vebināru ciklam par digitalizācijas iespējām. Tikšanās notiks četras oktobra ceturtdienas no plkst. 10:00 līdz 12:00:
7. oktobrī vebinārs “Biznesa procesu pārvaldība un plānošanas”;
14. oktobrī “Digitālais mārketings un E-komercija”;
21. oktobrī “Datu drošība, uzglabāšana un analīze”;
28. oktobrī “Sistēmu savietojamība un Iekārtu pārvaldība”.
Sākot ar septembri, katrā no Latvijas reģioniem tiek organizēti četri vebināri mēneša garumā par katrā no reģioniem visvairāk interesējošajām tēmām. Septembri aizvadījām kā Zemgales mēnesi, savukārt oktobris būs Latgales mēnesis!
Latvijas IT Klasteris un Digitālās inovācijas centrs ir gatavs kļūt par digitālo gidu ikvienam Latvijas uzņēmējam, lai veicinātu mūsu valsts digitālo attīstību. Mēs vēlamies audzēt mūsu uzņēmumu starptautisko konkurētspēju, padarot Latviju vēl pamanāmāku pasaules digitālajā kartē. Lai neapmaldītos digitālo risinājumu un zināšanu iespējās, vebināru ciklā aicinām piedalīties gan Latvijas Plānošanas reģionus, uzņēmumu darbības centrus, pilsētu un valsts iestādes, reģionu uzņēmumus, lai no nozares profesionāļiem iegūtu atbildes uz interesējošiem jautājumiem, kā arī uzzināt jaunākās aktualitātes digitalizācijas jautājumos.
Pieteikšanās vebināru ciklam: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=NT7bWg6oakOgD8Iy2kx0...
Aicinām arī veltīt 5 minūšu laiku anketas aizpildei, lai labāk izprastu uzņēmumu nepieciešamības un aktuālos jautājumus saistībā ar digitalizāciju. Baltsoties uz iegūtajiem datiem, spēsim vieglāk orientēties Jums interesējošajās tēmās un attiecīgi organizēt pasākumus, kuros varēsiet gūt vērtīgus padomus un atziņas par aktuālo. Anketu iespējams aizpildīt šeit: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=NT7bWg6oakOgD8Iy2kx0...
Pasākums notiks platformā ZOOM, saite tiks izsūtīta īsi pirms katra pasākuma. Dalība bezmaksas.
Vebināri tiks īstenoti Eiropas Savienības Interreg Baltijas jūras reģiona programmas projekta INNOCAPE ietvaros ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.