Brocēnos atklāj Klientu apkalpošanas centru

Brocēnu novada domes telpās 10. februārī  tika oficiāli atklāts Valsts pārvaldes valsts un pašvaldības kopējās Klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC).

Pagājušogad uzsākta Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru izveide novadu nozīmes attīstības centros. Pakalpojumu centri darbosies uz pašvaldību bāzes un saskaņā ar vienotiem principiem, nodrošinot klientiem vienkopus gan pašvaldību pakalpojumus kā līdz šim, gan noteiktus valsts pakalpojumus.

Brocēnu novada klientu apkalpošanas centrā var pieteikt noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus, Nodarbinātības valsts aģentūras un Valsts darba inspekcijas pakalpojumus. Iespējams saņemt konsultācijas par septiņu valsts iestāžu e-pakalpojumiem un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu. No šī gada arī Lauku atbalsta dienesta pakalpojumus.

Centra atklāšanā novada domes priekšsēdētāja teica: ”Mūsu mērķis ir darīt visu, lai dzīvot Brocēnu novadā būtu ērti, patīkami un izdevīgi. Atbalstām visas iniciatīvas, kas atvieglo cilvēku ikdienu, jo iedzīvotāji ir mūsu galvenā vērtība, tāpēc rūpējamies, lai iespējami vairāk pakalpojumu varētu saņemt sava novada centrā.” Pakalpojumu centra telpas iekārtotas tā, lai tajās varētu iekļūt arī cilvēki ar kustību traucējumiem. Centra izveidošanai finansējumu piešķīra Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija ar Brocēnu novada līdzfinansējumu.

Ilze Tomanoviča,

Brocēnu novada lauku attīstības konsultante

Komentāri

Pievienot komentāru