Ceļā uz mērķi – kļūt par pirmo dīlera servisu Alūksnē

SIA “Auto stūris” valdes priekšsēdētājam Artjomam Uglovskim vairākus gadus jau ir sapnis kļūt par pirmo dīlera servisu Alūksnes novadā. Varbūt daudziem, un ne tikai Pededzes pagasta cilvēkiem, bija skepse un neticība par it kā nereālu mērķi, bet pats Artjoms tam ticēja un centīgi, mērķtiecīgi uz to iet. Viņš saka, ka par savu ideju ir pārliecināts, zina, ko vajag darīt un kādu mērķi sasniegs.

Pagājuši seši gadi, un serviss pārcēlies no Pededzes pagasta uz Alūksnes pievārti, strādā  jaunās, plašās telpās. Uzņēmumā strādā pieci darbinieki, un darbs būtu vēl diviem. Šis gan ir viens no sāpīgākiem punktiem, jo gudrus, kvalificētus un strādāt gribošus darbiniekus ir grūti atrast.

SIA “ Auto stūris”,  piesaistot LEADER finansējumu projektā “Dīlera auto servisa kvalitāte Alūksnes novadā”, ko apstiprināja Alūksnes lauku partnerība, iegādājās plašu, modernu servisa aprīkojumu. Projekta ietvaros tika iegādātas tik ļoti nepieciešamās servisa iekārtas – moderns 3D datorizēts riteņu ģeometrijas regulēšanas stends, divi pacēlāji, bremžu pārbaudes, atgāzu nosūkšanas iekārtas un vēl citas ikdienā nepieciešamas lietas. Tas viss varēs uzlabot sniegtā pakalpojuma kvalitāti un piedāvāt jaunus pakalpojumus, piemēram, kondicioniera pārbaudi un uzpildi. Tādēļ Artjoms saka, ka ir  jāriskē, jāīsteno projekti.

Nenoliedzami svarīgs faktors ir zināšanas. Jau Malnavas koledžā mācoties, Artjoms nolēma, ka kādreiz viņam būs pašam savs autoserviss. Zināšanas tika papildinātas Jelgavā, iegūstot bakalauru mašīnbūvē un projektēšanā, paralēli jau strādājot autoservisā. Tad arī radās pārliecība, ka pienācis īstais laiks uzsākt savu biznesu.

Sešu gadu laikā no kolhoza remontgarāžas telpas ar vienu pacēlāju līdz modernām iekārtām, gaišām darba telpām, zinošiem darbiniekiem ir liels  sasniegums un plats solis līdz savam mērķim.

Lai arī novadā nav mazums autoservisu, klientu netrūkst. Automašīnas ir dažādas – teju retro, modernākas, sarežģītākas. Katram servisam ir savi klienti, katram klientam ir savs meistars, kuram uzticēties. Artjoms uzsver, ka servisam jāattīstās, darbiniekiem jāmācās, jāpilnveidojas, jāseko līdzi  jaunajam, tikai tad ir nākotne. Automehāniķis nav viegla profesija. Viņš uzsver, ka šajā darbā nav tikai jāskrūvē. Teoriju iemācīties ir viens, bet reālajā dzīvē daudz jādomā, jāsaprot pašam. Svarīgi arī saprasties un komunicēt ar klientiem. Ja tas nepatīk, nevajag izvēlēties šo profesiju.

Neviena reklāma nav tik iedarbīga kā no mutes mutē. Artjoms zina, uz ko iet, ka viņa autoservisa moto ir kvalitāte visās jomās. Kvalitatīvs darbs, viegla, patīkama komunikācija, klientam patīkama vieta, kur uzgaidīt un, protams, zināšanas. Līdz ar to klientu netrūkst.

Jautājot Artjomam, vai izdodas visiem palīdzēt, viņš uzsver, ka ļoti cenšas. Ja paši nezina, nekautrējas prasīt padomu citiem servisiem gan Alūksnē, gan citās pilsētās.

Mērķis skaidrs, un  ļoti pārdomāta virzība uz to. Mēs  varam  tikai lepoties ar šādu jauno uzņēmēju, vēlot viņam arī turpmāk būt tikpat mērķtiecīgam, zinošam un darbīgam.

 

Viola Aija Kaparšmite,

LLKC Alūksnes biroja vadītāja

Pievienot komentāru