Ievads - iepazīšanās ar dalībniekiem, ekspertiem un darba programmu. Radoša uzņēmējdarbība – mana iespēja būt neatkarīgam. Ar ko sākt? praktiskais radošums katrā no mums - mīti un patiesība - “3H” spēks – kā to pielietoju ikdienā,darbā un uzņēmējdarbībā? - Latvijas grāvjos aug zelts? Latvijas radošo uzņēmēju atziņas
Darbs komandās: “Zāles metode” – rosinam savu radošuma garu! “Ērģeļu metode”– pārvēršam Latvijas dabas resursus zeltā!
“Ortodoksālā metode” – piesaisti klientu ar vērtību!
Biznesa ideju ģenerēšana un vērtības formulēšana - kā radīt vērtību „no nekā”? Ar ko tieši es varu pelnīt? - starpdisciplinārā sadarbība produkta pievienotai vērtībai - dažādi koncepti jaunu ideju veidošanas procesā
Biznesa idejas komercializācijas praktiskie aspekti uzņēmējdarbības uzsākšana – Tava ABC - Kas ir LABA biznesa ideja? Idejas izvēles kritēriji - Latvijas uzņēmēju pieredze – kontroljautājumi pirms biznesa uzsākšanas
Tirgus izpēte jeb – ko nozīmē „zini savu klientu!” - mērķauditorijas noteikšana, konkurenti -sadarbības partneru loka apzināšana - riski un pretriska pasākumi
Mārketings un reklāma.
Pielikums | Izmērs |
---|---|
programma_4404.pdf | 221.17 KB |