Konsultanti papildina zināšanas
Pēc garajām svētku brīvdienām LLKC Saldus un Liepājas biroju konsultanti atgriezās darbā, entuziasma pilni jaunajā gadā paveikt daudz labu darbu, konsultēt un atbalstīt lauku iedzīvotājus.
Notika lektores Egitas Sproģes, „Pārdotprieks” komandas vadītājas, izglītojošais seminārs konsultantiem, lai iedvesmotos vēl veiksmīgākam gadam. Egita Sproģe ir lektore ar ir vairāk nekā 20 gadu praktisku pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, klientu apkalpošanas procesu nodrošināšanā, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo, gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstīšanā.
Šī gada pirmā kopējā tikšanās notika 16. janvārī un aizritēja , kura pagāja klausoties interesantu lekciju un aktīvi diskutējot.
Seminārā izrunātās tēmas bija interesantas un ierosinošas: regulāra klientu apkalpošanas tehnikas pamatsoļu atsvaidzināšana optimizē izmaksas, laiku, enerģijas patēriņu; jāpaskatās no klientu viedokļa, tas ir katra klientu konsultanta profesionālais mērķis; ko manam uzņēmumam un man dos informatīvo pasākumu biežāka apmeklēšana?
Šādas sarunas ir iedvesmojošas, palīdz uz dažādām situācijām paskatīties „no malas”, saprast klientu dažādās reakcijas un vajadzības. Tas motivē un palīdz uzlabot ikdienas darba kvalitāti, jo: mēs varam (vēlamies, zinām, protam, gribam) darīt labāk kā vakar!
Radošu, iedvesmas, entuziasma un darba prieka piepildītu Jauno gadu!
Kristiāna Rožuleja,
LLKC Saldus nodaļas uzņēmējdarbības konsultante
Pievienot komentāru